بازگشت پیتر چک به فوتبال و حضور در چلسی پس از یک سال و نیم

بازگشت پیتر چک به فوتبال و حضور در چلسی پس از یک سال و نیم

خبرگزاری فوتبالی - پیتر چک قرار است که دوباره پیراهن چلسی را به تن کند. این دروازه بان 38 ساله قرار است که در بازی تیم رزروهای چلسی در روز دوشنبه شرکت کند. ملی پوش سابق جمهوری چک در این فصل در اقدامی احتیاطی و به خاطر احتمال شیوع کرونا در ترکیب چلسی در لیست 25 نفره قرار گرفته بود و حالا قرار است پس از یک سال و نیم پا به توپ شود.

به گزارش فوتبالی، پیتر چک که در حال حاضر نقش مدیر ورزشی چلسی را دارد در "پرمیر لیگ 2" در مقابل تیم رزروهای تاتنهام بازی خواهد کرد. آخرین حضورش در چلسی به یک سال و نیم پیش و بازی فینال لیگ اروپای 2019 برمی گردد. چک در ماه نوامبر اعلام کرده بود که آماده بازی کردن است و در صورتی که فرانک لمپارد یا باشگاه نیاز داشته باشند می تواند به تیمش کمک کند و به همین خاطر در لیست تیم لندنی قرار گرفته است.

اتلتیک گزارش داده است که چک برای تیم رزروهای چلسی بازی خواهد کرد چرا که لوکاس برگستروم دروازه بان فیکس این تیم که اهل فنلاند است، در تیم زیر 18 سال چلسی بازی کرده و نمی تواند در مدت 48 ساعت دو بازی داشته باشد. کارلو زیگر دیگر بازیکن جوان و کروات هم می تواند برای رزروهای چلسی قرار بگیرد اما او در حال حاضر بخشی از "حباب" تیم بزرگسالان است و لمپارد ترجیح می دهد که اردو را ترک نکند چرا که در غیر این صورت چلسی باید دوباره تست کرونا بدهد.

4125