درخشان: نمايش جوانان در اين بازى فراتر از انتظار بود

درخشان: نمايش جوانان در اين بازى فراتر از انتظار بود

خبرگزاری فوتبالی- مدير فنى تيم ملى جوانان پس از تساوى اين تيم مقابل سپاهان گفت:شاهد يك مسابقه جذاب ، باكيفيت و پرگل بوديم كه براى تيم جوانان بسيار مفيد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حميد درخشان در خصوص ديدار تيم ملى جوانان مقابل تيم بزرگسالان سپاهان گفت:مسابقه بسيار خوب و مفيدى براى تيم جوانان بود. سپاهان با چهره هاى شاخص و با تجربه خودش در اين مسابقه به ميدان رفت. البته به نظر من چيزى به اسم تيم اول و دوم در سپاهان معنى ندارد و اين تيم هميشه مدعى بازيكنان با كيفيتى دارد كه فاصله زيادى با هم ندارند.

درخشان اضافه كرد:در نيمه اول بازى كادر فنى به تعدادى از نفرات جديد و آزمايشى ميدان داد و در نيمه دوم تقريبا تركيب اصلى تيم جوانان بازى كرد كه عملكرد بسيار خوبى داشتند و فراتر از انتظار ظاهر شدند. در نيمه اول تيم ما غافلگير شد و در نيمه دوم با تلاش زياد نتيجه را جبران كرد و نااميد نشد. اين عملكرد نشان مى دهد تيم در مسير درستى قرار دارد و همچنان در حال پيشرفت است. بازى قابل تيم قدرتمند سپاهان تجربه بسيار مفيدى است و نقاط ضعف تيم ما را به مربيان نشان مى دهد. به نظرم كادر فنى ما به خواسته هاى خودش رسيد و بازيكنان هم تجربه و محك بسيار خوبى را پشت سر گذاشتند. از حمايت و ميزبانى شايسته باشگاه سپاهان آقاى ساكت همچنين محرم نويدكيا تشكر مى كنم و اميدوارم تيم ملى جوانان با موفقيت در مسابقات قهرمانى آسيا پاسخ اين زحمات و حمايت ها را بدهد.

6641