عکس؛ بیهوش شدن بازیکن شالکه روی نبرد وحشیانه‌ هوایی

عکس؛ بیهوش شدن بازیکن شالکه روی نبرد وحشیانه‌ هوایی

خبرگزاری فوتبالی - در جریان بازی آگزبورگ و شالکه در چهارچوب هفته‌ی یازدهم بوندسلیگا، روی یک نبرد هوایی سخت بازیکن شالکه با بازیکن آگزبورگ سر به سر شد و یک ضربه از ناحیه‌ای به او برخورد کرد که باعث بیهوشی او شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که مارک اوت نام دارد در اوایل بازی روی یک نبرد هوایی سنگین از ناحیه‌ی پشت سر خود با بازیکن آگزبورگ سر به سر شد و ضربه‌ی سنگینی به او وارد شد. در واقع پیشانی بازیکن آگزبورگ به طور محکمی به پشت سر بازیکن شالکه خورد، به ناحیه‌ای که در صورت وارد شدن ضربه‌ی سنگین، فرد دچار بیهوشی می‌شود.

پس از این ضربه پزشکان تیم شالکه به سرعت وارد زمین شدند تا بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند و این بازیکن را از شرایط خطرناک خارج کنند. داور هم پس از این ضربه به سرعت بازی را متوقف کرد چرا که ضربه خوردن بازیکنان از ناحیه‌ی سر خطرناک بوده و داور موظف است در صورتی که یکی از بازیکنان از ناحیه‌ی سر دچار آسیب دیدگی شد به سرعت بازی را متوقف کند تا تیم پزشکی وارد زمین شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

ضربه خوردن از ناحیه‌ی سر پیش‌تر در بازیکنان مشهوری مانند پیتر چک هم رخ داده است و او پس از این اتفاق همواره با محافظی برای سر خود در زمین مسابقه حاضر می‌شد.

1470