بارلا پس از گلزنی به تیم سابقش: شرمنده‌ام!

بارلا پس از گلزنی به تیم سابقش: شرمنده‌ام!

خبرگزاری فوتبالی – بارلا که با درخشش خود باعث پیروزی اینتر مقابل تیم سابقش کالیاری شد، پس از پایان بازی اعلام کرد بابت گلزنی تاسف می‌خورد اما او بازیکنی حرفه‌ای است.

به گزارش فوتبالی، تیم اینتر توانست دقایقی پیش بازی خود مقابل کالیاری را با بردی مهم پشت سر بگذارد و جایگاه خود را در رده دوم پس گیرد. در این دیدار ابتدا تیم کالیاری از اینتر پیش افتاد اما ابتدا با گلی که بارلا به ثمر رساند بازی به تساوی کشیده شد و سپس روی پاس خود بارلا اینتر گل دوم را زد و در نهایت هم ۳-۱ برنده شد.

بارلا در این دیدار ستاره بود و نکته اینجاست او از کالیاری به اینتر پیوسته است. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: این زمین همیشه زمینی سختی برای کسب پیروزی بود و ما خیلی خوشحالیم که موفقیت کسب کردیم. همیشه لحظات سخت وجود دارد. نیاز داریم تا مانند یک تیم بازی کنیم و بر مشکلات غلبه کنیم. مانند کاری که امروز انجام دادیم.

ستاره اینتری‌ها در دیدار مقابل کالیاری در ادامه افزود: هنوز به تمام توانایی‌هایم دست پیدا نکرده‌ام و می‌توانیم پیروز شوم. خیلی خوشحالم و اندکی متاسف و شرمنده‌ام. زیرا مقابل کالیاری گلزنی کرده‌ام. اما برای تیم در مجموع خوشحالم. همیشه جذاب است که اینجا حضور پیدا کنم. من بازیکنی حرفه‌ای هستم و نیاز داریم که بازی کنم و با تمام توانم برای تیمی که در آن حضور دارم تلاش کنم.

1101