اینیستا مثل ژاوی؛ در حسرت قهرمانی آسیا

اینیستا مثل ژاوی؛ در حسرت قهرمانی آسیا

خبرگزاری فوتبالی- دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا دقایقی پیش پایان یافت و اولسان هیوندای کره جنوبی با عبور از نماینده ژاپن به فینال رسید و حریف شاگردان یحیی گل محمدی شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات قابل توجه حضور اینیستا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در ترکیب تیم ویسل کوبه ژاپن بود که به دلیل مصدومیت در مراحل قبلی در بازی امروز غایب بود و با کمک عصا توانست بازی را از جایگاه ویژه به نظاره بنشبند. بسیاری از هواداران پرسپولیس بعد از تقابل پرسپولیس و ژاوی در تیم السد منتظر تقابل شاگردان یحیی گل محمدی و اینیستا بودند رویایی که به حقیقت نرسید.

این ستاره اسپانیای یک قهرمانی جام جهانی، 4 قهرمانی چمپیونز لیگ، 9 قهرمانی لالیگا، 6 قهرمانی جام حذفی، 3 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و 3 قهرمانی جام باشگاه های جهان را کسب کرده است و در سال 2018 از بلوگرانا جدا شد و به ویسل کوبه پیوست.

با توجه به تاثیرگذاری اینیستا بر روی نوع بازی ویسل کوبه که میورا سرمربی این تیم هم به آن اذعان داشت ، با توجه به غیبت این ستاره کهنه کار اسپانیایی در بازی مقابل اولسان این تیم نتوانست از سد حریف کره ای خود عبور کند تا در فینال شاهد رویایی دومین ستاره اسپانیایی برابر پرسپولیسی ها باشیم.

اینیستا به مانند هموطن دیگر خود در تیم السد قطر ژاوی هرناندز بعد از افتخارات بسیار اما همچنان در حسرت قهرمانی در آسیا هستند و نتوانستند با تیم های خود قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورند.

7655