ویری: یوونتوس به رونالدو وابسته است، بارسلونا به مسی و اینتر به لوکاکو!

ویری: یوونتوس به رونالدو وابسته است، بارسلونا به مسی و اینتر به لوکاکو!

خبرگزاری فوتبالی – ویری در جدیدترین گفت و گوی خود درباره شرایط قهرمانی در ایتالیا و وضعیت فعلی اینتر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی،  کریستین ویری در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: جدال قهرمانی؟ زمان زیادی تا انتهای لیگ مانده. ۲۸ هفته یعنی به اندازه یک فصل کامل. یوونتوس، میلان، اینتر مدعی هستند؟ می‌خواهم نام ناپولی و لاتزیو و شاید هم آتالانتا را به این جمع اضافه کنم.

مهاجم سابق تیم اینتر در ادامه افزود: کونته تیم بسیار قدرتمندی ساخته. حالا آن‌ها با حذف از لیگ قهرمانان هفته ای یک بار بازی خواهند کرد. بنابراین می‌توانند قهرمان شوند اما مجبور نیستند و فشاری نیست. تمام تلاش‌شان را خواهند کرد. اعتقاد دارم تیمی مثل اینتر باید همیشه در لیگ قهرمانان بازی کند زیرا در دی ان ایش این مسئله وجود دارد. وقتی می‌شنوم می‌گویند اینتر کیفیت ندارد می‌گویم دروغ است. کونته زودرنج است و به سرعت تحریک می‌شود؟ این ذات اوست و من هرگز او را آرام ندیده‌ام. فرقی ندارد ۵-۰ برنده باشد یا ۳-۰ ببازد. یک مربی باید بتواند زمانی که همه چیز خوب پیش نمی‌رود شرایط را تغییر دهد. از نظر من کونته همیشه این کار را انجام نمی‌دهد و من تمایل دارم او به اریکسن بیشتر بازی دهد.

ویری در ادامه گفت‌برد یووه مقابل بارسلونا؟ شگفت زده نشدم. آن‌ها رونالدو را دارند و می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. محدودیتی برای او وجود ندارد. یووه بدون حضور او چندبار بازی کرد و ناموفق بود. یوونتوس اندکی به رونالدو وابسته است اما شگفت دگی ندارد زیرا بارسلونا هم به مسی وابسته است و اگر لوکاکو در اینتر بازی نکند اینتری‌ها تاثیر او را متوجه می‌شوند. بازی موراتا را مدتی است که پیگیری می‌کنم. او یک گلزن کلاسیک است و می‌داند چه زمانی باید حمله کند و چه زمانی پاس بدهد. حضور ثابت او کنار رونالدو و عدم حضور دیبالا؟ این مشکل پیرلو است که باید آن را حل کند. اگر یووه پیرلو را انتخاب کرده یعنی به او اطمینان دارد. پیرلو باید این بازیکنان را در قالب تیمش جای دهد.

1101