فن‌درفارت: زلاتان بهترین هم‌تیمی‌ام نبوده/ مارادونا بهتر از مسی بود

فن‌درفارت: زلاتان بهترین هم‌تیمی‌ام نبوده/ مارادونا بهتر از مسی بود

خبرگزاری فوتبالی – هافبک سابق تیم‌های تانتهام و رئال مادرید اعلام کرده مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است.

به گزارش فوتبالی، رافائل فن در فارت در گفت و گو با توتو اسپورت گفته: بازی در کنار زلاتان؟ جوان بودیم و هر دو نفر می خواستم شماره یک باشیم. دوست نبودیم اما شرکای خوبی در خط حمله بودیم. او شماره ۱۰ بود و من شماره ۹. بهترین هم تیمی‌ که داشته‌ام؟ ایبرا نبود. کریستیانو رونالدو بود. خوش شانس بودم که در کنار او در رئال مادرید بازی کردم. در حال صحبت درباره ماشین گلزنی هستیم که ۷۰۰ گل در هر بازی‌اش به ثمر رسانده. بازیکنی مانند او یا مسی وجود نخواهد داد. انتخاب من از بین مسی و رونالدو، رونالدو است. به خاطر ذهنیت او و دستاوردهایش.

فن در فارت در ادامه افزود: الگوی من روماریو بود اما مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است. مارادونا کارهای بی‌نظیری در ناپل انجام داد. آن‌ها  تنها ۲ بار در تاریخ‌شان به لطف مارادونا قهرمان سری آ شدند. مسی هم قهرمان است اما باور کنید اگر به باشگاهی مثل هامبورگ بپیوندد، هامبورگ تنها بهتر خواهد شد و نخواند توانست مانند کاری که دیگو در ناپل کرد، قهرمان شوند.

این بازیکن هلندی که ۲ سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد در پایان گفت: ای کاش در ایتالیا بازی می‌کردم. در آستانه پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۰۷ بود اما معامله برهم خورد. آن سال به رئال مادرید پیوستم که البته مهم‌ترین باشگاه جهان است و اتفاق بدی نبود.

1101