اینیستا، غایب بزرگ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

اینیستا، غایب بزرگ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد مصدومیت ستاره اسپانیایی تیم ژاپنی ویسل کوبه جدی است و او غایب بزرگ دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی،آندرس اینیستا، کاپیتان تیم ویسل کوبه ژاپن برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) با عصا وارد استادیوم جاسم بن حمد شد و به نظر می‌رسد این دیدار را از دست داده باشد.

کاپیتان سرشناس ویسل کوبه به دلیل مصدومیت در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل شانگهای SIPG، شرایط مطلوبی نداشت و از همین‌ رو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل سووان سامسونگ نیمکت نشین بود. با این حال او در دقیقه 113 وارد زمین شد تا یکی از ضربات پنالتی تیمش را بزند. همین اتفاق نیز رخ داد و اینیستا پس از گل کردن اولین ضربه پنالتی، دوباره احساس درد کرد.

صفحه توئیتر لیگ قهرمانان آسیا نیز امروز در توئیتی با عنوان داستان مصدومیت اینیستا به این نکته اشاره کرده بود که مصدومیت او می تواند باعث غیبت این بازیکن در بازی حساس امروز ویسل کوپه برابر اولسان هیوندای شود.

اینیستا امروز با عصا وارد استادیوم جاسم بن حمد شد و به نظر وضعیت مصدومیت او جدی است. با این حال باید دید در صورت صعود تیمش به فینال، می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه‌.

او پس از قهرمانی در اروپا و جام جهانی، تنها قهرمانی در قاره کهن را در کارنامه کم دارد و با ویسل کوبه سخت به دنبال آن است.

ویسل کوبه که در لیگ ژاپن عملکرد خوبی نداشت و با شگفتی هر چه تمام پای به دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشته، تنها یک پله تا حضور در فینال و جدال با پرسپولیس فاصله دارند.

باید منتظر ماند و دید در صورت صعود ویسل کوپه به فینال، این ستاره اسپانیایی می تواند نماینده ژاپن را در بازی پایانی برابر پرسپولیس همراهی کند تا پس از ژاوی شاهد حضور دومین ستاره بارسلونا و اسپانیا برابر شاگردان یحیی گل محمدی باشیم یا خیر.

 ترکیب دو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) دقایقی پیش اعلام شد و نام اینیستا در لیست 18 نفره نبود.

این دیدار از ساعت ۱۳ به وقت دوحه (۱۳:۳۰ به وقت تهران) در استادیوم جاسم بن حمد آغاز خواهد شد.

7655