سه گزینه بارسلونا برای پست دفاع میانی در صورت منتفی شدن جذب گارسیا

سه گزینه بارسلونا برای پست دفاع میانی در صورت منتفی شدن جذب گارسیا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در این فصل عملکرد درخشانی داشته است.  تیم رونالد کومان در حال حاضر بعد از ده بازی در لالیگا در رتبه نهم قرار دارد و دوازده امتیاز با اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد. آنها در لالیگا مقابل کادیز، اتلتیکو، رئال مادرید و ختافه شکست خوردند و در مقابل سویا و الاوز تن به تساوی دادند.

به گزارش فوتبالی، هر چقدر فصل جلوتر می رود، امیدها به موفقیت بارسلونا کمتر و کمتر می شود. آنها با پیروزی در بازیهای معوقه می توانند شرایط را در جدول بهتر کنند اما حقیقت این است که بازیهای اخیرشان امیدی را ایجاد نمی کند. 

بارسلونا در 10 بازی خود یازده گل دریافت کرده و  موندودپورتیوو ادعا کرده است که آنها شرایط جذب اریک گارسیا از منچسترسیتی را  دنبال می کنند. بارسا حالا اما شرایط جذب شکودران مصطفی مدافع میانی آلمانی آرسنال را دنبال می کند.

اگر گارسیا به نیوکمپ ملحق نشود، آنها سه گزینه خواهند داشت : لیساندرو مارتینز، فدریکو فازیو و مصطفی. آنها به محض مشخص شدن روند مذاکرات با گارسیا در صورتی که نتوانند این بازیکن را از سیتی بخرند به سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.  لیساندرو در پست مدافع میانی در آژاکس توپ می زند، فدریکو فازیو در رم توپ می زند و مصطفی شرایط خوبی در تیم آرسنال ندارد و بعید است که لندنی ها مشکلی با رفتنش داشته باشند.

4125