رئال مادرید 2-0 اتلتیکو مادرید؛ زیدان، سیمئونه را مات کرد

رئال مادرید 2-0 اتلتیکو مادرید؛ زیدان، سیمئونه را مات کرد

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با گلهای کاسمیرو و گل به خودی اوبلاک (روی شوت کارواخال) توانست با نتیجه دو بر صفر در مقابل اتلتیکو پیروز شود و صدرنشین اتلتیکو را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بعد از بازی با شاختار شایعات زیادی در مورد اخراج زیدان شنیده می شد اما سه پیروزی پیاپی مقابل سویا، مونشن گلاباخ و اتلتیکو با سه کلین شیت پیاپی، رئال مادرید را آرام کرد. بعد از آن که رئال در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل گلادباخ با اقتدار و صدرنشینی به یک هشتم نهایی صعود کرد، حالا در لالیگا نیز با غلبه بر صدرنشین اختلافش با صدر جدول را به فقط سه امتیار رساند و شرایط را آرام کرد. رئال در هر کدام از دو نیمه یک گل زد. کاسمیرو با ضربه سر در نیمه اول گلزنی کرد و کارواخال در نیمه دوم با یک شوت تماشایی باعث شد تا توپ به تیرک و بعد از ان به کمر اوبلاک برخورد کند و وارد دروازه شود. بدین ترتیب اتلتیکو که در کل فصل در ده بازی فقط ده گل خورده بود در بازی مقابل رئال مادرید به تنهایی دو گل دریافت کرد.

بدین ترتیب اتلتیکو برای اولین بار در ده ماه اخیر در لالیگا شکست خورد. باخت قبلی آنها مقابل رئال بود و حالا در مقابل این تیم شکست خوردند. تیم سیمئونه فعلا با 26 امتیاز از 11 بازی صدرنشین است در حالی که رئال با این پیروزی با 23 امتیاز از دوازده بازی و پایین تر از اتلتیکو و سوسیه داد در رده سوم قرار گرفت.

4125