اورتون 1-0 چلسی؛ آنچلوتی مچ لمپارد را خواباند

اورتون 1-0 چلسی؛ آنچلوتی مچ لمپارد را خواباند

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک، اورتون به مصاف چلسی رفت و توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی اورتون عملکرد خوبی داشت و موفق شد سه امتیاز شیرین را بدست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اورتون با هدایت کارلو آنچلوتی عملکرد خوبی در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر انگلیس داشت و توانست با نتیجه‌ی 1 بر 0 چلسی را شکست بدهد تا به نوعی کارلو آنچلوتی موفق شده باشد مچ فرانک لمپارد، سرمربی چلسی را بخواباند. لمپارد انتظارش را نداشت که در این هفته از رقابت‌ها به همراه چلسی مقابل اورتون شکست بخورد اما این اتفاق افتاد. تک گل اورتون را که تک گل بازی هم بود، گیلفی سیگرسون در دقیقه‌ی 22 از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان بازی برقرار بود و چلسی هر چقدر که تلاش کرد تا نتیجه را برگرداند و بازی را از دست نداده و امتیاز بگیرد، موفق نبود. چلسی با این شکست نتوانست جایگاهش را که جایگاه سوم جدول لیگ برتر انگلیس بود، بهبود ببخشد و احتمالِ اینکه این جایگاه را از دست بدهد، زیاد است.

اورتون اما که در هفته‌های اول لیگ برتر انگلیس شروع خوبی داشت، به مرور دچار افت شد اما اکنون دوباره با این پیروزی می‌تواند به روند خوب خود بازگردد.

1470