اعلام ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد؛ جنگ برونو و دی بروینه

اعلام ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد؛ جنگ برونو و دی بروینه

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، دربی منچستر قطعا یکی از جذاب ترین بازیهای این هفته فوتبال اروپاست که گواردیولا و سولشر مقابل هم قرار خواهند گرفت. هیچ کدام از دو تیم شروع فصل جالبی نداشته اند. منچستریونایتد با 19 امتیاز از 10 بازی در رتبه هفتم قرار دارد در حالی که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر از همین تعداد بازی در رتبه هشتم قرار دارد. شیاطین سرخ پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا حالا همچون فصل گذشته به لیگ اروپا رفته اند و می خواهند در این تورنمنت موفق شوند. شیاطین سرخ قطعا سعی می کنند به شرایط خود در لیگ انگلیس سر و سامان ببخشند. البته اوضاع سیتی بهتر بود و با اطمینان از گروهش در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد اما شرایط انها در لیگ برتر جالب توجه نیست. انها نیز می خواهند به بالای جدول نزدیک شوند و به همین خاطر این بازی برای هر دو تیم برای برگرداندن شرایط در لیگ برتر جالب توجه است.

ترکیب منچستریونایتد در دربی امشب بدین شرح است: دخیا، ون بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، پوگبا، برونو فرناندز، مک تومینای، فرد، رشفورد و گرینوود.

منچسترسیتی نیز با هدایت گواردیولا با این ترکیب پا به زیدان می گذارد: ادرسون، واکر، دیاز، استونز، کانسلو، رودریگو، فرناندینیو، دی بروینه، محرز، استرلینگ و ژسوس.

4125