شریفات: آلومینیوم شخصیت گرفته است/ باید در نیمه اول 3-4 گل به پیکان می‌زدیم

شریفات: آلومینیوم شخصیت گرفته است/ باید در نیمه اول 3-4 گل به پیکان می‌زدیم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما شخصیت گرفته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل شریفات پس از تساوی بدون گل تیم های پیکان و آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من بازی خوب و جانداری بود که دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. آلومینیوم شخصیت گرفته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امروز هم برای کسب سه امتیاز آمدیم اما خدا را شکر دست کم یک امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی سرتر از پکان بودیم و حداقل باید 4-3 گل می زدیم. اگر یکی از موقعیت‌های مان گل می شد می توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نیمه دوم پیکان با استفاده از اوت های بلند و ضربات ایستگاهی فرصت های بیشتری به دست آورد اما فکر می‌کنم حق مان برد بود اما کسب یک امتیاز هم خیلی خوب است

دفاع راست تیم آلومینیوم اراک درباره وضعیت بدنی خودش ادامه داد: پست جدیدی که خطیبی به من داده است را دوست دارم. فکر می‌کنم 70-60 درصد باید دفاع کرده و 40-30 درصد در حمله شرکت کنم. مهم در این پست گل نخوردن تیم است. در 4-3 بازی فقط یک گل خورده ایم. مدافعان مان و حسین پورحمیدی خیلی خوب کار کرده اند.

شریفات درباره مصدومیت وحشتناک محسن ربیع خواه در نیمه اول این مسابقه توضیح داد: خیلی از این موضوع ناراحت هستم و امیدوارم چیزی نباشد. فقط می توانم محسن را دعا کرده و برای وی آروزی سلامتی کنم. امیدوارم اگر مصدومیتی هم است جدی نباشد زیرا ربیع خواه که پسر باشخصیتی است و شخصیت تیم ما را هم دوچندان کرده دوست دارم. جدا از اینکه از تساوی تیم مان خوشحال هستم آرزو می کنم محسن هم چیزی اش نباشد. اگر هم آسیب دیده در حد یک هفته تا 10 روز بیرون بنشیند.

6641