پیام کونته به هواداران اینتر: با بدبینی کار را برای رقبا آسان نکنید!

پیام کونته به هواداران اینتر: با بدبینی کار را برای رقبا آسان نکنید!

خبرگزاری فوتبالی – آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل کالیاری پساخگوی سوالا ت خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل کالیاری گفته: انتظار دیداری سخت را دارم. از ابتدای بازی باید رویکرد درستی داشته باشیم. حذف از لیگ قهرمانان برای من و بازیکنان دردناک بود. به خودمان اعتقاد داشتیم و می‌خواستیم پس از شکست مقابل رئال مادرید به مسیر عادی برگردیم. ناامید کننده است که به خاطر عدم گلزنی از مسابقات کنار رویم. حالا باید این ناکامی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی اینتر برای هواداران یک پیام دارد: پیامی که می‌خواهم به هواداران‌مان بفرستم این است که کار را برای افرادی که این لحظات اینتر مورد استقبالشان قرار می‌گیرد آسان نکنید. آن‌ها از تخریب ما توسط خودمان پس از کارهایی که در این یک سال و نیم انجام داده‌ایم استقبال می‌کنند. من بدبینی زیادی را مشاهده کرده‌ام. کار را برای کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند آسان نکنید زیرا آن‌ها می‌دانند در آینده ما می‌توانیم به موفقیت برسیم. باید متحد بمانیم و به یاد داشته باشیم این روند ما را به رتبه دوم در سری آ، حضور در فینال لیگ اروپا و نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رسانده است. ما کارمان را سال گذشته شروع کردیم و اعتبارمان را دوباره به دست آوردیم. باید ایمان داشته باشیم. عدم داشتن صبر پس از ۱۰ سال بدون جام را درک می‌کنم اما باید درک کنیم زمانی که همه چیز را از نو می‌سازید نیاز به زمان وجود دارد. هنگامی که پایه‌ها ساخته شد شما می‌توانید آسمان خراش داشته باشید. همان چیزی که هواداران اینتر شایسته آن هستند.

کونته در ادامه افزود: روزی که کارم را آغاز کردم مالکین با من شفاف بودند که روند رو به رشدی وجود دارد که بازیکنان به بهترین‌ها تبدیل شوند. در ماه آگوست و مشکلات مالی هم متوجه شدیم شرایط سخت است. آن‌ها به ما گفتند متحد باشیم و به مسیری که سال گذشته آغاز کردیم ادامه دهیم. فکر می‌کنم رئیس باشگاه همین را به شما گفت.

1101