رکوردشکنی اسطوره رئال؛ راموس امشب پادشاه دربی مادرید می‌شود

رکوردشکنی اسطوره رئال؛ راموس امشب پادشاه دربی مادرید می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – سرخیو راموس متولد کاماس در سویا است. ۵۰۰ کیلومتر دورتر از مادرید اما او را می‌توان پادشاه دربی مادرید دانست زیرا امشب می‌تواند رکورد بیشترین بازی را از ان خود کند.

به گزارش فوتبالی، امروز راموس در دیدار مقابل اتلتیکو می‌تواند چهل و سومین بازی خود در تاریخ دربی‌ها را برگزار کند. همه چیز از اولین حضور او مقابل اتلتیکو در سال ۰۵-۲۰۰۴ آغاز شد که در آن دیدار رئالی‌ها توانستن ۳-۰ در ویسنته کالدرون، میزبان خود را مغلوب کنند. پس از آن دیدار، راموس هر روز به درخشش خود ادامه داد تا حالا به رکوردی رشک برانگیز برسد.

این بازی ۳۴ ساله همواره در این بازی‌ها تاثیرگذاری بسیار زیادی هم داشته است. تنها دربی که در فیتال لیگ قهرمانان برگزار شدده دربی شهر مادرید بوده. رئال و اتلتیکو ۲ بار در فینال لیگ قهرمانان رو در روی هم قرار گرفتند که راموس در هر ۲ بازی گلزنی کرده است. بار اول در فینال لیسبون در دقیقه ۹۳ که دیدار را به وقت اضافه فرستاد تا در آن جا شاگردان آنچلوتی به قهرمانی برسند و بار دوم هم ۲ سال پس از آن بازی هم در فینالی که در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شد تک گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشترین حضور در دربی‌های مادری در اختیار پاکو جنتو و مانولو سانچز با ۴۲ بازی است.  جز راموس، تنها کسی که هنوز می‌تواند رکورد خود را در جمع بازیکنان با سابقه دربی مادرید بهتر کند کریم بنزما است که ۳۴ بار در این دیدار حضور یافتند است.

1101