پدیده ژاپنی ویارئال به دنبال بازگشت به رئال مادرید

پدیده ژاپنی ویارئال به دنبال بازگشت به رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – تاکه فوسا کوبو، بازیکن تیم رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در ویارئال حضور دارد از شرایط خود راضی نیست و به دنبال راهی برای بازگشت به تیم رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، کوبو تا اینجای کار حتی یک بار هم در ترکیب اصلی ویارئال حضور نداشته و تنها ۵۸ دقیقه مقابل سیواس اسپور در لیگ اروپا در پنجشنبه ای که گذشت بازی کرد. این آمار، آماری بسیار ناامیدکننده برای او و حتی باشگاه رئال مادرید است. به نظر می‌رسد اونای امری هم به این بازیکن اعتماد چندانی ندارد و به همین دلیل به او بازی نرسیده است.

دوران حضور کوبو در رئال مایورکا کاملا متفاوت با دوران فعلی بود و کوبو توانست برای مایورکایی‌ها حتی چند بار گلزنی هم کند. هم اکنون البته مربی ختافه، خوزه بوردالاس نیم نگاهی به جذب کوبو دارد اما خود این بازیکن ژاپنی دوست دارد به رئال مادرید برگردد. در دیدار رئال مادرید مقابل ویارئال هم طرفین در این رابطه صحبت کرده‌اند و تصمیم گرفتند تا ژانویه درباره انتقال این بازیکن صبر کنند. رئال روی کوبو به عنوان یک بازیکن مهم در ترکیب اصلی در آینده حساب می‌نکند اما او باید خودی نشان دهد و تجربه حضور در لیگی با سطح لالیگا را به خوبی به دست بیاورد. رئالی‌ها روابط خوبی با ویارئال دارند اما ممکن است این بازیکن را باز هم به تیمی دیگر، این بار ختافه بفرستند.

1101