پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید؛ هیجان در مادرید به اوج می‌رسد

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید؛ هیجان در مادرید به اوج می‌رسد

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان اتلتیکو مادرید است.

به گزارش فوتبالی، برای اولین بار پس از سال‌ها در جدول لالیگا اتلتیکو مادرید جایگاه بهترین نست به رئال دارد و در صدر جدول جا خوش کرده. در تمام لیگ‌های اروپایی حدس زدن نام مدعی اصلی کار سختی است اما با روندی که رئال و بارسا داشتند به نظر می‌رسد حالا اتلتیکو نامش را به عنوان مدعی اصلی مطرح کرده.

سیمئونه برخلاف لیگ قهرمانان، در لالیگا عالی بوده. سوارز به خوبی خود را با تیم هماهنگ کرده، خط دفاعی اتلتیکو تنها ۲ گل در ۱۰ بازی خورده و بی‌نظیر بوده و حالا روخی بلانکو با ۲ بازی کمتر نسبت به سوسیه‌داد در صدر جدول جا خوش کرده است. اگر اتلتیکو این بازی را با برد پشت سر بگذارد خوش بینانه است تا تیمی جز آن‌ها را مدعی اصلی قهرمانی بدانیم.

در سمت مقابل، زیدان علی رغم شروع خوب در لالیگا انگار به بن‌بست تاکتیکی برخورده. رئال‌ها دیگر زیبا بازی نمی‌کنند و وابسته به درخشش انفرادی بازیکنان شده‌اند. از قضا بنزما در بهترین فرم خود قرار دارد و به آن‌ها کمک می‌کند. خبر خوش برای رئالی‌ها این است که مصدومان آن‌ها کم کم به تیم اضافه شدند. راموس برگشته تا به خط دفاعی سر و سامانی بدهد و کارواخال هم می‌تواند در ترکیب حضور داشته باشد.

در ۳ بازی آخر این دو تیم تنها یک گل رد و بدل شده اما پیش از یان ۳ بازی دیدار عجیب ۷-۳ که با برتری اتلتیکویی‌ها خاتمه یافت برگزار شد. شاید شانس اتلتیکو اندکی بیشتر باشد اما زیدان مرد بازی‌های بزرگ است و نباید او را از پیش باخته دانست.

***
رئال مادرید در ۵ بازی آخر خود در خانه گل زده است. آن‌ها به طور کلی در ۳ بازی اخیر خود ۳ گل زده‌اند اما اتلتیکو از آن‌ها بهتر کار کرده و  ۵ گل به ثمر رسانده.
۵ بازی آخر رئال مادرید یا با برد همراه بود و یا باخت. عدم تساوی در بازی‌های اتلتیکو هم وجود داشته و آن‌ها در ۸ بازی اخیر تساوی نداشته‌اند. آیا بازی امشب برنده خواهد داشت؟
***
ترکیب احتمالی رئال مادرید از نگاه مارکا: کورتوا – مندی – واران – راموس – وازکز – کروس – کاسمیرو – مودریچ – وینیسیوس – بنزما – آسنسیو
ترکیب احتمالی اتلتیکو از نگاه مارکا: اوبلاک – هرموسو – ساویچ – فیلیپه – تریپیر – سائول – کوکه – کاراسکو – یورنته - فلیکس – سوارز

1101