دروازه‌بان تیم ملی جوانان: اردوهای پیاپی نشان دهنده اهمیت ماموریت تیم جوانان است

دروازه‌بان تیم ملی جوانان: اردوهای پیاپی نشان دهنده اهمیت ماموریت تیم جوانان است

خبرگزاری فوتبالی- محمدجواد کیا دروازه‌بان تیم ملی جوانان با اظهار رضایت از شرایط اردوی این تیم در اصفهان گفت: برنامه فشرده آماده سازی تیم جوانان می تواند ما را در بهترین شرایط آماده حضور در رقابت های آسیایی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کیا که در بازی مقابل سپاهان نوین همچنین مسابقه قبلی مقابل تیم امید استقلال سنگربان جوانان بود در خصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی انجام دادیم هرچند تعداد از نفرات جدید به ترکیب اضافه شدند و در نهایت امیدوارم کادر فنی به خواسته های خودش رسیده باشد. اردوهای پیاپی و برنامه های منظم آماده سازی نشان می دهد توجه و حمایت لازم از تیم جوانان وجود دارد و این برنامه می تواند تیم را به بهترین شکل و آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آسیایی برساند. در واقع به خوبی می دانیم چه ماموریت و کار سختی در پیش داریم و برای موفق شدن باید شبانه روز تلاش کنیم.

وی همچنین در خصوص رقابت دروازه‌بانان تیم ملی جوانان گفت: همه بچه ها زیر نظر کادر فنی و خصوصا با تمرینات آقای یحیوی تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و رقابت سالمی بین دروازه‌بان ها شکل گرفته است. هدف نهایی این است که بتوانیم به خوبی از دروازه تیم ملی کشورمان دفاع کنیم و با بهترین عملکرد موجب موفقیت تیم جوانان در مسابقات شویم.

7474