زیدان: اتلتیکو مادرید مدعی قهرمانی است؟ بله قطعا!

زیدان: اتلتیکو مادرید مدعی قهرمانی است؟ بله قطعا!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی رئال پیش از دیدار مقابل اتلتیکو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل اتلتیکو به خبرنگاران گفت: اتلتیکو مدعی قهرمانی است؟ بله قطعا. آن‌ها در زمین چمن این مسئله را نشان داده‌اند. آن‌ها کارها را خوب و کامل انجام می‌دهند. اتلتیکو همیشه اهل رقابت بوده و حالا هم در رتبه اول هستند. چیزی که برای ما جذابیت دارد کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. بازی خوبی خواهد بود. دربی مادرید دیداری است که هواداران در تقویم خود به دنبال آن هستند و بازیکنان دوست دارند در آن بازی کنند. چیزی که می‌خواهیم این است که در هر بازی نشان دهیم چه تیمی هستیم بدون آن که فکر کنیم قهرمان لیگ می‌شویم یا خیر. می‌خواهیم در هر بازی برنده باشیم. ما اهل رقابت هستیم.

زیدان در ادامه افزود: حضور یورنته در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با لباس اتلتیکو؟ شگفت زده نیستم. او یک بازیکن درجه یک است و  در حال نشان دادن روی دیگر بازی‌اش است که در رئال آن را نشان نداد. او کیفیتش را نشان داده و برایش خوشحالم.

سرمربی تیم رئال در ادامه با تمجید از سیمئونه گفت: هر مربی شیوه خودش را دارد. نمی‌توانم کس دیگری باشم و دیگران هم نمی‌توانند شخصی جز خودشان باشیند. زمانی که دوره مربیگری ام را گذراندم به من گفتند تو باید خودت باشی. سیمئونه یک مربی بزرگ است. من هم سعی می‌کنم تا کار خودم را انجام دهم.

1101