هشدار زلاتان به میلانی‌ها: هنوز چیزی نبرده‌ایم

هشدار زلاتان به میلانی‌ها: هنوز چیزی نبرده‌ایم

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان گفت که تا زمانی به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد که بتواند مثل حالا بازی کند و از طرفی گفت که روسونری ها هنوز چیزی نبرده اند.

به گزارش فوتبالی، میلان شروع فصل درخشانی داشته است. آنها در لیگ ایتالیا بدون شکست هستند و ایبراهیموویچ هم اعتقاد دارد که شرایط تیمش باورنکردنی است. مهاجم 39 ساله از طرفی گفت که هنوز آماده آویختن کفش هایش نیست و تا جایی که بتواند به تلاش ادامه می دهد. زلاتان در مصاحبه با بی بی سی اسپورت گفت:"تا جایی به تلاش ادامه می دهم که نتوانم کارهایی که اکنون انجام می دهم را انجام بدهم. سعی می کنم که از نظر بدنی آماده بمانم و بقیه مسائل به خودی خود حل خواهد شد. ما در شرایطی غیرقابل باور هستیم. عالی کار می کنیم و خوب هستیم اما هنوز چیزی نبرده ایم و باید این را در ذهن خود فرو کنیم."

زلاتان به مقایسه دوره اول و دوم خود در میلان پرداخت و گفت که احساس نشاط دارد. وی افزود:" دفعه اولی که به میلان آمدم، به باشگاهی ملحق شدم که برای جامها می جنگید. دفعه دوم در شرایطی به باشگاه ملحق شدم که می خواست به جایی برگردد که به آن تعلق داشت. این چالش متفاوتی بود و این چالش را دوست داشتم چرا که که وقتی می گویند خیلی مشکل است و تقریبا غیرممکن است، باعث می شود که حس بهتری داشته باشم  و احساس سرزندگی پیدا کنم."

4125