بنتنر: به ونگر فحش دادم تا من را بفروشد اما جواب نداد!

بنتنر: به ونگر فحش دادم تا من را بفروشد اما جواب نداد!

خبرگزاری فوتبالی - نیکلاس بنتنر در تابستان 2013 همه تلاش خود را داشت تا از آرسنال جدا شود. مذاکرات در ابتدا دوستانه بودند اما در نهایت به جلسات سنگین تبدیل شدند و حتی بازیکن دانمارکی تصمیم گرفت به آرسن ونگر فحش بدهد تا او را تحریک کند تا اجازه جدا شدنش را بدهد. مربی فرانسوی اما عقب ننشست. حالا بازیکن دانمارکی در مصاحبه با فورفورتو در مورد آن خاطره صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بنتنر در این باره تعریف کرد:" به همدیگر احترام می گذاشتیم. جلساتی بسیار طولانی داشتیم و هر دو صادقانه با هم صحبت می کردیم اما در آن زمان یادم می آید که می خواستم از آرسنال بروم و کریستال پالاس پیشنهاد خوبی به من داده بود. در نهایت توافقات خوب پیش نرفت چرا که آرسنال نتوانست برای من جانشینی پیدا کند."

این بازیکن که در 171 بازی در آرسنال 47 گل زد و 22 پاس گل داد در تابستان گذشته از فوتبال بازنشسته شد اما همچنان خاطرات آن زمان را از یاد نبرده است:" ونگر زنگ زد و گفت که متاسف است که نمی توانم از تیم جدا شود. از این بابت خیلی ناراحت شدم چرا که کل هفته منتظر بودم که زنگ بزنند و بگویند که می توانم جدا شود. به او فحش دادم و گفتم که کندذهن است تا از این طریق او را عصبانی کنم تا من را بفروشد اما جواب نداد. از آن جا فهمیدم که چه شخصیت متفاوتی دارد و بعدا به من توضیح داد که این تصمیم را برای صلاح باشگاه گرفته است. این تنها باری بود که با هم بحث شدیدی داشتیم. در بقیه دفعاتی که با هم بحث می کردیم این خود من بودم که سر خودم داد می زدم و او هیچ توجهی نداشت!"

4125