نامزد مدیرعاملی بارسا: گواردیولای بعدی در باشگاه حضور دارد

نامزد مدیرعاملی بارسا: گواردیولای بعدی در باشگاه حضور دارد

خبرگزاری فوتبالی - تغییرات بزرگی در انتظار بارسلوناست و لوییس فرناندز، نامزد مدیرعاملی این باشگاه، مدعی شده که مردی که قرار است این تیم را به دوره بعدی موفقیت برساند شناسایی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا دو ماه دیگر مدیرعامل جدیدش را خواهد شناخت و جوزپ ماریا دیگر به مدت 6 سال در راس این تیم حضور نخواهد داشت. او پس از شکست‌های فصل گذشته و کشمکشی که با لیونل مسی داشت تصمیم به استفعا گرفته و نوکمپ را ترک کرد. اگر فرناندز که تاجری محلی است به عنوان جانشین او انتخاب شود قصد دارد از گارسیا پیمینتا به عنوان سرمربی درخشان بعدی در این تیم استفاده کند. او به رادیو کانال بارسلونا گفت: " گارسیا پیمینتا گواردیولای بعدی ما خواهد بود. وقتی ارنستو والورده برکنار شد ما باید شانس تیم را با گارسیا پیمینتا امتحان می‌کردیم و حالا نیز در صورت برکناری رونالد کومان باید از همین روش بهره گرفته و او را در صدر کادر فنی قرار دهیم. "

کومان آغاز خوبی در لالیگا نداشته و با کسب تنها 12 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است. در فوتبال اسپانیا هیچ تیمی نتوانسته با کسب چنین نتایجی در هفته‌های ابتدایی در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 

1811