جونیور نگرائو چهره ویژه اولسان هیوندای/گلزن، گل ساز و شوتزن!

جونیور نگرائو چهره ویژه اولسان هیوندای/گلزن، گل ساز و شوتزن!

خبرگزاری فوتبالی- اولسان هیوندای کره جنوبی با گلزنی مهاجم برزیلی خود موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

به گزارش فوتبالی- اولسان هیوندای در تقابل با بیجینگ گوان چین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به رقابت پرداخت و توانست در پایان بازی با گل های جونیور نگرائو به برتری رسیده و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

این مهاجم گل زن که در 4 دیدار باقی مانده از مرحله گروهی و بازی در مرحله یک هشتم نهایی، تنها دو بار توانسته بود برای اولسان گلزنی کند،در این بازی جبران کرد و خواسته های سرمربی اولسان هیوندای را به خوبی در زمین پیاده کرد تا تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات کند.

جونیور کیفیت بالای خود را در لیگ داخلی کره جنوبی نشان داده بود و در27 بازی در کی لیگ کره جنوبی موفق شده بود 26 بار برای اولسان گلزنی کند و یکی از امیدهای اصلی گلزنی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رفت اما ماشین گلزنی این مهاجم برزیلی در لیگ قهرمانان آسیا نوسان زیادی تا این مرحله از مسابقات داشته است.

جونیور مهاجم برزیلی اولسان هیوندای در بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر بیجینگ گوان ابتدا یک پنالتی از این تیم گرفت و آن را به گل تبدیل کرد و سپس با یک شوت زیبا و از پشت محوطه جریمه، گل دوم خود و اولسان هیوندای را وارد دروازه چینی ها کرد تا با حفط این نتیجه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

جونیور نگرائو در 128 بازی که برای اولسان هیوندای انجام داده است موفق شد 83 گل برای اولسان به ثمر برساند و 11 پاس گل نیز بدهد، آماری فوق العاده برای این بازیکن 33 ساله که در صورت صعود اولسان هیوندای به فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با شاگردان یحیی گل محمدی باید مدافعان قرمزها برای مهار او برنامه ویژه ای داشته باشند.

باید منتظر ماند و دید که در پایان بازی روز یک شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین اولسان هیوندای و ویسل کوبه کدام تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند، در صورت صعود اولسان شاهد تقابل ویژه ای بین جونیور نگرائو و مدافعان پرسپولیس خواهیم بود که با توجه به درخشش او در ترکیب اولسان می تواند مدافعین قرمز پوش پرسپولیس را به دردسر بیاندازند.

7655