عکس؛ دریبل خوردن مهاجم تاتنهام از علیرضا بیرانوند

عکس؛ دریبل خوردن مهاجم تاتنهام از علیرضا بیرانوند

خبرگزاری فوتبالی - آخرین دیدار ها از هفته‌ی ششم لیگ اروپا، که آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 2020/21 بود، به پایان رسید. در این هفته تاتنهام و آنتورپ، بازی حساسی را در لندن برگزار کردند که به نوعی جدال بر سر صدر نشینی به حساب می‌آمد و در نهایت تاتنهام موفق شد با دو گل از کارلوس وینیسیوس و لوسلسو به پیروزی برسد و صدرنشین شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب ترین نکته‌های این بازی حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم آنتورپ بود. بیرانوند در این بازی عملکرد خوبی داشت و توپ های زیادی را مهار کرد. او همچنین در یک صحنه، پا به توپ خوب خود را به نمایش گذاشت و کارلوس وینیسیوس، مهاجم برزیلی تاتنهام را که برای گرفتن توپ به او نزدیک شده بود جا گذاشت تا عملکرد خوب خود را تکمیل کرده باشد.

علیرضا بیرانوند

اگر چه علیرضا بیرانوند در این بازی دو گل دریافت کرد اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و توانست توانایی های خود را به خوبی نشان دهد. مهار ها و پرتاپ‌های بلند دستش در این بازی بسیار به چشم آمد. او در اوایل نیمه‌ی دوم بود که کارلوس وینیسیوس را از پیش‌روی خود برداشت و او را دریبل زد. کارلوس وینیسیوس در ادامه‌ی بازی موفق شد گل اول تاتنهام را به ثمر برساند.

علیرضا بیرانوند

1470