عکس؛ یادگاری جو هارت و بیرانوند برای همدیگر!

عکس؛ یادگاری جو هارت و بیرانوند برای همدیگر!

خبرگزاری فوتبالی - دیدار آنتورپ و تاتنهام در لندن با پیروزی دو بر صفر تاتنهام به پایان رسید و شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند به عنوان تیم صدر نشین گروه خود به دور بعدی رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کنند. یکی از جالب ترین نکته‌های این بازی حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه‌ی آنتورپ بود.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در آخرین بازی تیمش در دور گروهی لیگ اروپا مقابل تاتنهام درون دروازه تیمش قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت. او اگر چه دو گل در این بازی خورد اما مهار های زیادی داشت و مانع از گلزنی بیشتر تاتنهامی شد. او گل هایش را از کارلوس وینیسیوس و لوسلو دریافت کرد اما در مقابل گرت بیل، سون و هری کین مقاومت خوبی از خود نشان داد. او پس از بازی با جو هارت، دروازه‌بان انگلیسی تاتنهام، خوش و بشی داشت و این دو پیراهن خود را با هم عوض کردند.

با عملکرد خوبی که علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام داشت به احتمال زیاد او در بازی های بعدی تیمش فرصت بیشتری برای حضور و درخشش خواهد داشت و می‌تواند در ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای خود پیشرفت های بیشتری داشته باشد. علیرضا بیرانوند و جو هارت با تعویض پیراهن هایشان در پایان بازی به نوعی یک یادگاری از این بازی برای همدیگر گذاشتند.

1470