پیروزی تاتنهام مقابل یاران بیرانوند و برد خفیف میلان در لیگ اروپا

پیروزی تاتنهام مقابل یاران بیرانوند و برد خفیف میلان در لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - آخرین بازی ها از هفته ششم دور گروهی لیگ اروپا نیز برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تاتنهام موفق شد با نتیجه 2 بر 0 مقابل آنتورپ به پیروزی برسد. نکته‌ی جالبی که در این بازی وجود داشت، قرار گرفتن علیرضا بیرانوند درون دروازه آنتورپ بود. در بازی دیگر میلان موفق شد با نتیجه‌ی 1 بر 0 اسپارتا پراگ را در ورزشگاه سن سیرو شکست دهد. تک گل میلان را در این بازی هاوگ به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، در سایر بازی های مهم آخرین هفته از دور گروهی لیگ اروپا، سلتیک با نتیجه‌ی 3 بر 2 لیل را شکست داد. لستر سیتی با نتیجه 2 بر 0 آ ا آتن را شکست داد. هوفنهایم در یک بازی یک طرفه با نتیجه 4 بر 1 خنت را شکست داد. دیناموزاگرب با نتیجه 3 بر 1 زسکا مسکو را شکست داد.

تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو در خانه به مصاف آنتورپ رفت و توانست با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد. در این بازی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان آنتورپ بود، کارلوس در دقیقه 57 و لوسلسو در دقیقه 71 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند. با این حساب و نتیجه‌ای که در این هفته بدست آمد، از این گروه تاتنهام و آنتورپ صعود کردند و تاتنهام اول شد.

1470