پیروزی مقتدرانه آرسنال و شکست عجیب رم در لیگ اروپا

پیروزی مقتدرانه آرسنال و شکست عجیب رم در لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، یعنی هفته ششم، هم برگزار شد و نتایج جالبی در آن رقم خورد. آرسنال با نتیجه 4 بر 2 در خانه حریف موفق شد دانداک را شکست دهد. رم در بازی عجیبی با نتیجه‌ی 3 بر 1 مغلوب زسکا صوفیه شد. زسکا صوفیه در این گروه آخر بود و رم صدرنشین جدول گروهش بود، به همین دلیل این نتیجه عجیب بود، هرچند که صعود رم به دور بعدی رقابت‌ها قطعی بود.

به گزارش فوتبالی، در دیگر بازی های مهم بایر لورکوزن موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 0 اسلاویا پراگ را شکست دهد. استاندارد لیژ مقابل بنفیکا به تساوی دو بر دو رسید. پی اس وی آیندهوون با نتیجه‌ی 4 بر 0 اومانیا را شکست داد. پائوک با گرانادا به تساوی بدون گل رسید. ناپولی با نتیجه‌ی 1 بر 1 مقابل رئال سوسیداد متوقف شد.

آرسنال موفق شد خارج از خانه با نتیجه 4 بر 2 دانداک را شکست دهد تا میکل آرتتا تا حدودی از زیر فشار ها خارج شود. در این بازی محمد الننی برای آرسنال موفق به گلزنی شد. او از بیماری کرونا بازگشته است. گفته می‌شد که او در اردوی تیم ملی مصر از محمد صلاح به این بیماری مبتلا شده است و اکنون که مدت کوتاهی از بازگشتش می‌گذرد، موفق به گلزنی شد.

1470