کاوانی: به خاطر هواداران ناپولی پیشنهاد یوونتوس و اینتر را رد کردم

کاوانی: به خاطر هواداران ناپولی پیشنهاد یوونتوس و اینتر را رد کردم

خبرگزاری فوتبالی –  ادینسون کاوانی، مهاجم منچستر یونایتد اعلام کرد به خاطر علاقه ای که به ناپولی و هواداران این تیم داشته پیشنهاد تیم‌های ایتالیایی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای ۳۳ ساله که در انتقالی آزاد به تیم منچستر یونایتد پیوسته دورانی خوش در ناپولی داشته و به همین دلیل هم به پیشنهاد تیم‌های رقیب ناپولی در ایتالیا یعنی اینتر و یوونتوس پاسخ منفی داده است. کاوانی فوتبال خود را در ایتالیا در تیم پالرمو آغاز کرده اما در سال ۲۰۱۰ با امضای قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو ناپولی پیوست و توانست در ۱۳۸ بازی برای پارتنوپی 104 گل به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۳ هم پیراهن پاریسن ژرمن را بر تن کرد و حالا پس از به پایان رسیدن قراردادش به یونایتد پیوسته و البته نمایش خوبی‌ هم در این تیم داشته.

کاوانی در جدیدترین گفت و گوی خود به رسانه موندوناپولی گفته: همیشه مدیون ناپولی هستم. این دلیلی است که باعث شد به پیشنهاد باشگاه‌های اروپایی شامل یوونتوس که چندین بار با من تماس گرفتند و اینتر هم همین‌طور، پاسخ «نه» بدهم. نمی‌توانستم چنین حرکتی با هواداران ناپولی کنم.

کاوانی در ادامه افزود: زمانی که به ناپل فکر می‌کنم به لذت و خوشی فکر می‌کنم. می‌دانم که کارهای زیادی برای آن‌ها انجام داده‌ام و آن‌ها هم همچنان به ادای احترام به من ادامه می‌دهند.

1101