ماجرای مشاجره لفظی کونته و کاپلو چه بود؟

ماجرای مشاجره لفظی کونته و کاپلو چه بود؟

خبرگزاری فوتبالی – آنتونیو کونته شب گذشته با فابیو کاپلو مشاجره لفظی پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپلو اعلام کرده بود هیچ عزم راسخی در اینتر‌ی‌ها برای برد وجود نداشت که این مسله با پاسخ کونته مواجه نشد زیرا او گفت پاسخی برای این حرف‌ها ندارم.

گفت و گوی پس از بازی کونته با آنا بیلو، خبرنگار اسکای (همسر لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن) با حاشیه ادامه پیدا کرد. کونته در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا در لیگ اروپا جلوی شاختار موفق بودند اما در لیگ قهرمانان پاسخ داد چون آن‌ها تاکتیک خود را تغییر دادند تا مقابل ما موفق شوند. قبل از سوال پرسیدن فکر کن!

کاپلو، کارشناس اسکای در ادامه پرسید آیا پلن B هم وجود داشته که کونته در پاسخ گفت: بله ما پلن B داشتیم اما نمی‌خواهم اینجا در رابطه با آن صحبت کنم!

روند پاسخگویی کونته مورد انتقاد کاپلو و الساندرو کاستاکورتا که در استودیوی برنامه حضور داشت شد. کاپلو گفت: امروز غیر ممکن است که بشود با کونته صحبت کرد. او باید متوجه شود تنها زمانی که همه چیز خوب است نمی‌شود صحبت کرد. اینتر به دلیل حذف با یک بحران اقتصادی مواجه می‌شود و حتی در لیگ اروپا هم بازی نخواهد کرد.

کاستاکورتا در ادامه حرف‌های کاپلو گفت: از رفتار آنتونیو کونته که دوست من است ناراحت شدم. خیلی متاسفم که او به ما احترام نگداشت. او فردی بی‌همتا و سخاوتمند است اما امشب رفتار او را دوست نداشتم و از او ناامید هستم.

کاپلو هم در ادامه به صحبت درباره گاسپرینی و آتالانتا پرداخت و گفت: گاسپرینی مربی باهوشی است و متوجه شد که باید شرایط را تغییر دهد و نمی‌‌تواند مانند فصل قبل بازی کند. این قدرت یک مربی را نشان می‌دهد.

1101