سرمربی آتالانتا: امسال موفقیت‌مان بهتر از سال گذشته است

سرمربی آتالانتا: امسال موفقیت‌مان بهتر از سال گذشته است

خبرگزاری فوتبالی – گاسپرینی بابت صعود شاگردانش بسیار خوشحال است و موفقیت امسال آتالانتا را بهتر و بیشتر از سال گذشته می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم آتالانتا پس از پایان بازی مقابل آژاکس که با برتری ۱-۰ آبی و مشکی پوشان همراه شد به خبرنگاران گفت: خیلی خوب بازی کردیم. از بروز پتانسیل آژاکس جلوگیری کردیم که همیشه به انجام فوتبال هجومی شهره است. از حاظ دفاعی فوق‌العاده بودیم و شایستگی گلزنی در دقایق پایانی را هم داشتیم. موفقیت بی‌نظیری بود. حتی بهتر از سال گذشته زیرا ۲ تیم قدرتمند مانند لیورپول و آژاکس در گروه ما قرار داشتند و ما تمام دیدارهای خانگی را با برد پشت سر گذاشتیم.

گاسپرینی درباره شایعات مربوط به درگیری در رختکن اتالانتا گفت: فراتر از همه مسايلی که نوشته یا گفته می‌شود من به زمین مسابقه نگاه می‌کنم. باید احساس آزادی داشته باشم تا در مسابقات انتخاب‌هایم را انجام دهم. این یک نظم و اصولی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ارزش پاپو گومز را امشب مشاهده کردید. همیشه باید به پیش برویم و من هم باید بهترین انتخاب‌ها را برای تیم انجام دهم. هدف ما همیشه کسب نتایج خوب است. نمی‌توانیم همه شایعات را پیگیری کنیم. همیشه  یک هارمونی در تیم وجود دارد. رابطه‌ای در تیم هست که هیچ اتفاقی نمی‌تواند به آن صدمه بزند.

1101