پرسپولیس مصمم به برگزاری بازی برابر ذوب آهن

پرسپولیس مصمم به برگزاری بازی برابر ذوب آهن

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس در حالی تمریناتش را برای بازی روز شنبه مقابل ذوب آهن پیگیری می کند که همچنان برگزاری این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود گروهی از سوی ایفمارک به اصفهان رفته و از اعضای این تیم تست های لازم را به عمل آورد تا دقت در جواب ها بیشتر باشد و مشخص شود که شاگردان رحمان رضایی می تواند به تهران سفر کند یا نه، در عین حال کادر فنی پرسپولیس به شدت دنبال این است که حتما بازی برابر ذوب آهن برگزار شود چرا که هم تیم در شرایط مسابقه قرار می گیرد هم با برد در این مسابقه امکان صدرنشینی وجود دارد.

 کادر فنی پرسپولیس و در راس آن یحیی گل محمدی تاکید دارد که اگر با صدرنشینی در لیگ داخلی به فینال لیگ قهرمانان برویم هم با روحیه بهتری عازم قطر خواهیم شد و هم اینکه حریف شرقی بیشتر حساب می برد.

پس از اینکه کاپیتان و مدیران تیم ذوب آهن در گفت و گو با رسانه ها اعلام کردند که به پرسپولیسی ها توصیه می کنیم این بازی برگزار نشود چون امکان ابتلا به کرونا وجود دارد با واکنش قرمزها مواجه شده اند و پرسپولیسی ها اعلام کرده اند که بهتر است ذوبی ها روی تیم خودشان متمرکز شوند چون مشخص است آنها بیشتر به فکر خودشان هستند تا ما و نمی خواهند در این موقعیت با ما بازی کنند.

با توجه به اینکه از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی مشخص شده است باید منتظر ماند و دید بالاخره تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری این بازی به کجا خواهد انجامید.

7655