تصاویری که از خشم مسی روی گل‌های رونالدو منتشر شد!

تصاویری که از خشم مسی روی گل‌های رونالدو منتشر شد!

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته در آخرین بازی‌های هفته‌ی ششم لیگ قهرمانان اروپای 2020/21، یوونتوس و بارسلونا به مصاف هم رفتند و بیانکونری‌ها در نهایت موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 و دو گل از کریستیانو رونالدو به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، جدال رو در روی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم پس از مدتی طولانی برگزار شد و رونالدو موفق شد این بازی را به نفع تیمش به پایان برساند. فوق ستاره پرتغالی در این بازی دو گل از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و در مقابل مسی خودی نشان داد. به تازگی تصاویری در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است که نشان می‌دهد لئو مسی روی گل‌های رونالدو بسیار ناراحت شده و با چهره‌ای دارای خشم، سرش را تکان می‌دهد.

در واقع به نظر می‌رسد که تقابل مستقیم لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به قدری جذاب بوده است که رسانه‌ها به تمام جزئیات توجه کرده و کوچک ترین اتفاق و رفتاری از این دو فوق ستاره را مورد بررسی قرار می‌دهند.

در هر صورت این دیدار با پیروزی یوونتوس به پایان رسید و آن‌ها صدر نشین شدند و بارسا در گروه خود دوم شد. اکنون باید دید که این دو تیم به همراه رونالدو و مسی در مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها با کدام تیم روبرو خواهند شد.

1470