امباپه رکورد مسی در لیگ قهرمانان اروپا را شکست

امباپه رکورد مسی در لیگ قهرمانان اروپا را شکست

خبرگزاری فوتبالی - آخرین بازی ها از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای 2020/21 نیز برگزار شد و تکلیف تمامی تیم های صعود کننده به دور بعدی مشخص گردید. در یکی از بازی های امشب، پاریسن ژرمن به مصاف باشاک شهیر رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی برسد. کیلیان امباپه در این بازی 2 گل به ثمر رساند و یکی از رکورد های مسی در چمپیونزلیگ را شکست.

به گزارش فوتبالی، بازی پاری سن ژرمن و باشاک شهیر قرار بود که شب گذشته برگزار شود اما به علت توهین نژاد پرستانه داور چهارم لغو شد و به امشب موکول شد. در بازی امشب پاریسی‌ها خوش درخشیدند و توانستند با نتیجه 5 بر 1 باشاک شهیر را شکست دهند. در این بازی کیلیان امباپه دبل کرد و با این گل‌ها رکورد تاریخی لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا را شکست.

در حقیقت اکنون کیلیان امباپه تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شده است که به رکورد 20 گلِ زده در این رقابت‌ها می‌رسد. رکورد قبلی متعلق به مسی بود که با 22 سال و 267 روز به این تعداد گل در چمپیونزلیگ رسیده بود. اکنون کیلیان امباپه با 21 سال و 355 روز به تعداد 20 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسیده و یکی از رکورد های مسی را جا به جا کرده است.

1470