فرار دو تیم مادریدی از خطر؛ نفس راحت سیمئونه و زیدان

فرار دو تیم مادریدی از خطر؛ نفس راحت سیمئونه و زیدان

خبرگزاری فوتبالی - مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 در حالی پیش رفت که اتلتیکو و رئال مادرید، دو تیم شهر مادرید با پیروزی های ارزشمند صعود خود را به یک هشتم نهایی کردند و خیال خود را راحت کردند.

به گزارش فوتبالی، در گروه A، بایرن مونیخ در بازی تشریفاتی مقابل لوکوموتیو با گلهای چوپو موتینگ و سوله با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. مدافع عنوان قهرمانی اروپا از دو هفته پیش صدرنشینی خود را قطعی کرده بود. اتلتیکو با گلهای هرموسو و کاراسکو با نتیجه دو بر صفر مقابل سالزبورگ پیروز شد. بدین ترتیب صدرنشین لالیگا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رفت و تیم اتریشی راهی لیگ اروپا شد.

در گروه B، رئال مادرید با دبل بنزما با نتیجه دو بر صفر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ پیروز شد و از مخمصه خارج شد. رئال به عنوان تیم اول و تیم آلمانی به عنوان تیم دوم به مصاف هم رفتند. شاختار توانست با کسب تساوی راهی لیگ اروپا شود و اینتر از دور مسابقات اروپایی کنار رفت.

گروه C نیز حالت تشریفاتی داشت چرا که صعود منچسترسیتی به عنوان تیم اول و پورتو به عنوان تیم دوم نهایی شده بود. تیم انگلیسی با گلهای فران تورس استرلینگ، و اگوئرو با نتیجه سه بر صفر مقابل مارسی پیروز شد. پورتو نیز در شبی که طارمی 90 دقیقه روی نیمکت نشست با نتیجه دو بر صفر مقابل المپیاکوس پیروز شد. تیم یونانی نیز راهی لیگ اروپا شد.

4125