رکورد تاریخی بوفون با کلین شیت مقابل بارسلونا

رکورد تاریخی بوفون با کلین شیت مقابل بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و یوونتوس در آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت یوونتوس موفق شد با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی برسد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها شود. در این بازی جیانلوئیجی بوفون سنگربان یوونتوس بود و توانست کلین شیت کند و با این کلین شیت رکوردی تاریخی ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، جدال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم شب گذشته بالاخره برگزار شد و با پیروزی یاران رونالدو به پایان رسید. فوق ستاره پرتغالی در این بازی دو گل از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و مقابل چشمان لیونل مسی خودی نشان داد اما نکته‌ی دیگری هم در این بازی وجود داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن هم حضور جیانلوئیجی بوفون درون دروازه بیانکونری‌ها و کلین شیت کردن او بود. بوفون مدتی دیگر 43 ساله خواهد شد اما همچنان در سطح اول فوتبال مشغول بازی است.

بوفون با کلین شیت مقابل بارسلونا، تبدیل به اولین دروازه بان در تاریخ فوتبال شد که موفق می‌شود در چهار دهه‌ی مختلف از تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند. او ادوار مختلفی را به چشم دیده و حتی همراه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 قهرمان شده، اما هنوز در چمپیونزلیگ به قهرمانی نرسیده است.

1470