الخلیفی: نیمار و امباپه می خواهند در پی‌اس‌جی بمانند

الخلیفی: نیمار و امباپه می خواهند در پی‌اس‌جی بمانند

خبرگزاری فوتبالی - ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاریسن ژرمن اعلام کرد که امباپه و نیمار دو ستاره این تیم در پاریس خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی، الخلیفی پس از پیروزی پی اس جی مقابل باشاک شهیر در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت :" با نیمار و امباپه صحبت کردیم. حرفهایمان محرمانه است اما اطمینان زیادی به نتایج آنها دارم. هر دو می خواهند که با ما در پاریسن ژرمن بمانند." 

قرارداد دو بازیکن برزیلی و فرانسوی تا 2022 اعتبار دارد.  ماندن نیمار در پی اس جی محتمل به نظر می رسد چرا که این بازیکن اخیرا از حضور مسی در تیم پاریسی نیز استقبال کرده تا دوباره هم تیمی شوند اما در مورد امباپه این صحبت ها تا حدودی با شگفت زدگی رئال مادرید همراه بوده است. رئال مادرید جدی ترین مشتری امباپه است و در ماه های اخیر این بازیکن با هدف پیوستن به رئال مادرید از تمدید قرارداد سر باز زده چرا که امیدوار است در سال 2021 به رئال مادرید بیاید.

البته نیمار نیز پس از هت تریک مقابل باشاک شهیر گفت:" در پاریس خیلی خوشحال هستم. در این باشگاه و از حضور در کنار هم تیمی هایم خرسند هستم. به جدایی فکر نمی کنم. باید با هم صحبت کنیم. رابطه خیلی خوبی داریم و ببینیم در آینده چه می شود. مسی؟ سعی می کنیم فصل بعد با هم بازی کنیم. این چیزی است که خیلی می خواهم و دوست دارم از بازی در کنارش لذت ببرم."

4125