اعلام ترکیب رئال مادرید و مونشن گلادباخ؛ بازگشت راموس

اعلام ترکیب رئال مادرید و مونشن گلادباخ؛ بازگشت راموس

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و بروسیا مونشن گلادباخ در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی به مصاف تیم آلمانی می رود که باید پیروز شود و بدین ترتیبجلوی اولین حذف تاریخش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. در حقیقت رئال هرگز از مرحله گروهی حذف نشده اما اگر امشب نتواند پیروز شود و شاختار در مقابل اینتر شکست نخورد، حذف تیم زیدان قطعی است و البته در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد، مربی فرانسوی باید از رئال مادرید برود. به هر صورت بازگشت راموس پس از سه هفته مهمترین خبر در ترکیب رئال مادرید است در حالی که کارواخال با وجود بازگشت از مصدومیت روی نیمکت نشسته است تا لوکاس وازکز همچنان در پست دفاع راست قرار بگیرد. وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس دو برزیلی رئال در خط حمله هستند. از سویی گلادباخ که در بازی امشب نباید شکست بخورد نیز با تمام قوا و با وجود ستارگان هجومی خود نظیر پلیا و تورام پا به میدان گذاشته است.

ترکیب تیم زیدان برای بازی امشب در ورزشگاه دی استفانو بدین شرح است: کورتوا، لوکاس، راموس، واران، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، وینیسیوس، رودریگو گوئس و بنزما.

مارکو رز سرمربی گلادباخ نیز این ترکیب را وارد میدان کرده است:سومر، لاینر، الودی، گینتر، ونت، کرامر، نویهائوس، تورام، اشتیندل، امبولو و پلیا.

4125