کومان پس از پنالتی اول رونالدو به داور چه گفت؟

کومان پس از پنالتی اول رونالدو به داور چه گفت؟

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته در آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با نتیجه 3 بر 0 بارسلونا را شکست داد و توانست که در گروه خود صدرنشین شود و بالاتر از بارسلونا قرار بگیرد. در این بازی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به مصاف هم رفتند که رونالدو موفق شد دو گل از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر برساند و به پیروزی تیمش کمک کند.

به گزارش فوتبالی، هر دو گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه‌ی پنالتی بود. گل اول او در اوایل نیمه‌ی اول و با خطایی که آرائوخو روی او مرتکب شد به ثمر رسید. رونالد کومان از این قضیه و اینکه داور آن صحنه را پنالتی گرفته است عصبانی شد و خطاب به داور گفت:"به نظر می‌رسد که تو دوستان خوبی در ایتالیا داری" که البته این صحبت او واکنشی را از سوی داور مسابقه نداشت و او خود را بی تفاوت نسبت به این حرف ها نشان داد.

کومان پس از پنالتی دوم رونالدو هم اعتراضات زیادی به داور داشت به طوری که نیمکت نشینان یوونتوس او را مسخره کردند و جنگی لفظی میان کومان و آن‌ها شکل گرفت. در هر صورت یوونتوس با گلزنی های کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا و لیونل مسی به پیروزی رسید و باید دید که عملکرد این تیم ها در ادامه‌ی رقابت‌ها به چه شکل خواهد بود.

1470