وعده نامزد ریاست بارسلونا: پیتزا و خالکوبی رایگان!

وعده نامزد ریاست بارسلونا: پیتزا و خالکوبی رایگان!

خبرگزاری فوتبالی - جوردی فاره یکی از نامزدهای ریاست بارسلوناست که در جمع آوری امضاها برای استیضاح جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا و بقیه اعضای هیئت مدیره اش نقشی کلیدی داشت و در نهایت مدیر سابق بارسلونا مجبور به استعفا شد.

به گزارش فوتبالی، فاره که شخصیت خاصی دارد روز چهارشنبه رسما اعلام کرد که در انتخابات 24 ژانویه برای انتخاب  ریاست جدید بارسلونا شرکت خواهد کرد. او برای معارفه محل ستاد انتخاباتی خود در نومانسیا یک تمهید جالب به کار برد و اعلام کرد که به هوادارانی که از او حمایت کنند، یک پیتزا و یک خالکوبی با آرم بارسلونا هدیه خواهد داد. فاره همچنین وعده داد که پیتزاها با بالاترین کیفیت ممکن باشند و بدین ترتیب نه فقط یک روز بلکه در مدت سه روز به هوادارانی که از حمایت کنند، پیتزای رایگان می دهد.

وی اعلام کرد که جوزپ پریادو، شهردار منطقه پریا ده مار در ستاد انتخاباتی او نقش مهمی خواهد داشت و نایب رئیس اقتصادی پروژه اش خواهد بود و همچنین خوان سولر به عنوان مدیر بخش ورزشی مشغول به کار خواهد شد. نامزد ریاست بارسلونا در مورد آینده کومان صحبت نکرد اما در مورد مسی گفت:" می دانیم که چه پیشنهادی بدهیم تا بتوانیم او را راضی و خوشحال کنیم."

فاره در مورد بحث خرید نیمار هم صحبت کرد:" او خرید بسیار ارزانی خواهد بود چرا که با درآمدزایی و تبلیغات می تواند هزینه او را جبران کند."

4125