عکس؛ رونمایی از توپ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ رونمایی از توپ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - آخرین بازی ها از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2020/21 در حال برگزاری است و به زودی تکلیف تمامی تیم هایی که در دور حذفی این رقابت‌ها حاضر خواهند بود، مشخص می‌شود. شب گذشته تکلیف تقریبا نیمی از تیم های صعود کننده مشخص شد و جایگاه آن‌ها به عنوان تیم اول و دوم روشن گردید. به عنوان مثال یوونتوس موفق شد بارسا را شکست دهد و در گروه خود اول شود و آبی و اناری‌ها به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند و یا منچستریونایتد نتوانست از گروه خود بالا بیاید و راهی لیگ اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همواره مهیج ترین و جذاب ترین رقابت فوتبال باشگاهی در سطح اروپا بوده است که چشم های زیادی را به خود می‌دوزد. اکنون تکلیف تیم های مراحل حذفی هم در حال مشخص شدن است و از توپی که قرار است در دور حذفی مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی شده است.

طرح کلی این توپ مانند همیشه است اما رنگ هایی که در آن به کار رفته متفاوت است و محل برگزاری فینال روی آن درج شده است. امشب هم بازی های حساسی برگزار خواهد شد و تکلیف تیم هایی مثل رئال مادرید روشن می‌شود. باید دید که در نهایت در مراحل حذفی چه اتفاقی می‌افتد و کدام تیم ها راهی فینال رقابت‌ها می‌شوند.

1470