مدیرعامل ذوب‌آهن: لغو بازی لطمه‌ای به سایر تیم‌ها نمی‌زند/ اگر پرسپولیس دچار مشکل شود برای فوتبال کشور بد است

مدیرعامل ذوب‌آهن: لغو بازی لطمه‌ای به سایر تیم‌ها نمی‌زند/ اگر پرسپولیس دچار مشکل شود برای فوتبال کشور بد است

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: اگر پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا با مشکلی مواجه شود، اتفاق ناگوار و بدی برای فوتبال کشور است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، جواد محمدی در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: به هر حال رأیی است که توسط کمیته انضباطی صادر شده و باید پیگیری کنیم و ببینیم علت آن چه بود است. خود رحمان رضایی هم دعوت شده تا در آنجا توضیحات لازم را بدهد. قطعا باشگاه هم پیگیری لازم و جدی را در این مورد انجام می‌دهد.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این که نشر اکاذیب و افترا دلیل صدور این رأی عنوان شده، گفت: ما هم این موضوع را خواندیم، قطعا وکیل باشگاه مسائل حقوقی را پیگیری می‌کند، باید ببینیم منشأ این موضوع که بر اساس آن رأی صادر شده چیست.

وی در مورد این که به نظر می‌رسد به خاطر اعتراض رحمان رضایی به مسائل داوری در هفته‌های گذشته و همچنین اعتراضی که به شرایط به وجود آمده برای تیمش به واسطه ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا پیش از بازی مقابل شهر خودرو مطرح کرد، این رأی صادر شده، اظهار داشت: مطمئنا ما مستندات و مکاتبات، پاسخ‌هایی که در مورد مسائل داوری گرفتیم، مکاتبات مربوط به بازی با شهر خودرو، پاسخ‌هایی که فدراسیون به نامه‌های ما داده را در زمان لازم ارائه می‌کنیم. ضمن این که قطعا امور حقوقی باشگاه ما با جدیت و محکم پای کار است و پیگیری می‌کند. ما دو روز فرصت استیناف داریم.

محمدی در خصوص اینکه روز گذشته تست راستی آزمایی از اعضای تیم ذوب‌آهن گرفته شد در حالیکه اعضای تیم نسبت به این مساله معترض که چرا بعد از بازی با شهرخودرو این کار انجام شده، گفت: تستی که دیروز برگزار شد و بازیکنان در آن شرکت کردند، باب راستی‌آزمایی نبود. نباید خدای ناکرده این تفکر به وجود بیاید که کسی از ذوب‌آهن قصد داشته موضوع یا موردی را خلاف واقع انعکاس بدهد. بحث برگزاری تست بوده تا افراد مثبت‌شده وارد فرایند فوتبال و چرخه تمرین و مسابقه شوند و این مساله نیاز دارد که دو بار تست منفی آنها اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: یک مرحله هم فردا انجام می‌شود تا ان‌شاالله افراد و بازیکنانی که می‌توانند به ما کمک کنند مشخص شوند. امیدواریم بعد از گذشت این چند روز تعداد قابل توجهی از آنها برگردند. بازیکنانی داریم که بیشتر از 12-10 روز از مثبت شدن تست‌شان گذشته، امیدواریم به امید خدا با منفی شدن تست، بتوانند دوباره در چرخه تیم قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در تهران و بازی با پرسپولیس برنامه ریزی شده است، گفت: ما هر لحظه در باشگاه برای همه مسائل‌مان برنامه ریزی می‌کنیم. مکاتبات لازم را با سازمان لیگ انجام و نقطه نظراتمان را انعکاس دادیم. مواردی هم که لازم بوده آنها مدنظر قرار بدهند را عنوان کردیم. به هر حال این مسأله منوط به این است که سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا بخواهند چه شرایطی را مدنظر قرار بدهند. از طرفی حساسیت خاص روی بازی پرسپولیس و همچنین شرایطی که این تیم به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد را اعلام و گوشزد کردیم اما این طور هم نیست که بخواهیم رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی داشته باشیم.

محمدی در مورد اینکه که ممکن است ذوب‌آهن با شرایطی مشابه مسابقه با شهر خودرو به مصاف پرسپولیس برود و از طرفی احتمال انتقال کرونا از طریق برخی اعضای ذوب‌آهن به پرسپولیس هم وجود دارد، عنوان کرد: عزیزانی که موارد را بررسی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و می‌خواهند تصمیم بگیرند باید این نکات را مدنظر قرار بدهند. فکر نمی‌کنم لغو مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس لطمه‌ای به لیگ و یا سایر تیم‌ها وارد کند و خدای ناکرده حق آنها را ضایع کند. این طور نیست. ضمن اینکه اگر پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا با مشکلی مواجه شود، اتفاق ناگوار و بدی برای فوتبال کشور است و ما به هیچ عنوان راضی به این موضوع نیستیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تصمیماتی که در شرایط خاص می‌گیریم عدالت به بهترین شکل ممکن اجرا شود. واقعا دنبال این نیستیم که حق کسی ضایع شود، حق خودمان را می‌خواهیم و مدعی بیشتر از آن هم نیستیم. امیدوارم اتفاقاتی که طی چند هفته گذشته برای ما افتاد، که عمده آن مربوط به مسائل و  مشکلات داوری بود تکرار نشود و دوستان عزیز ذره‌بین دقت‌شان را نسبت به ذوب‌آهن بیشتر کنند. انتظار بیجا و غیرمعقولی از کسی نداریم. تیم ما هم مثل سایر تیم‌ها زحمت می‌کشد و بازیکنان، کادر فنی و باشگاه همه تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که بهترین اتفاقات برای ذوب‌آهن رقم بخورد.

محمدی در مورد این که شب گذشته دو سرمربی لیگ برتری به خاطر کسب نتایج برکنار شدند و آیا باشگاه ذوب‌آهن تصمیمی برای کادر فنی خودش دارد، اظهار داشت: خیر، کادر فنی ما کارش را با قدرت انجام می‌دهد و دنبال این نیستیم که تنش و نگرانی ذهنی ایجاد شود، آنها هم این را می‌دانند. البته انتظارات باشگاه و پرسنل آن، هواداران و سهامدار عمده ما کارخانه ذوب‌آهن، برای کادرفنی کاملا تبیین و مشخص شده است. در این مجموعه همه تلاش و برنامه ریزی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا ان‌شاالله به بهترین شکل ممکن کار انجام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد این که مدتی پیش کسالت داشت و اکنون شرایط جسمانی او چگونه است، گفت: خدا را شکر. به لطف خدا و به همت پزشکان که برای من زحمت کشیدند، بیماری و کسالت را پشت سر گذاشتم و شرایطم پایدار شده است.

6641