خالکوبی تصویر مارادونا روی دستان اینسینیه به نشانه احترام به او

خالکوبی تصویر مارادونا روی دستان اینسینیه به نشانه احترام به او

خبرگزاری فوتبالی – لورنزو اینسینیه، بازیکن تیم ناپولی تصویر مارادونا را روی دستانش خالکوبی کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از مرگ مارادونا افراد زیادی به او ادای احترام کردند و حالا لورنزو اینسینیه، بازیکن ایتالیایی ناپولی که علاقه زیادی هم به اسطوره این باشگاه یعنی دیگو آرماندو مارادونا دارد تصویر مارادونا را روی دست چپ خود خالکوبی کرد.

اینسینیه در اولین دیدار ناپولی پس از درگذشت مارادونا که در مقابل رم برگزار شد گلزنی کرد و لباس با شماره و نام مارادونا به دوربین‌ها نشان داد و حالا تصمیم گرفته با خالکوبی تصویر مارادونا با پیراهن ناپولی روی دستش، باز هم به این اسطوره ادای احترام کند. اینسینیه پس از مرگ مارادونا هم با متنی احساسی علاقه خود را به او نشان داده بود.

او در متنی نوشته بود: «از اولین روزی که پایت را به ناپل دوست داشتنی ما گذاشتی به یک شهروند اهل ناپل تبدیل شدی. تو همه چیز را برای مردمت دادی و از این شهر که دوستش داشتی دفاع کردی. تو به ما خنده، افتخار و عشق داد. تو همیشه از نظر من حرف‌های زیبایی داشتی. حرف‌هایی از جنس آسودگی که من نمی‌توانم فراموش کنم و همیشه در من باقی می‌ماند. به عنوان یک هوادار و یک شهروند ناپل و به عنوان یک بازیکن از تو بابت همه چیز تشکر می‌کنم. ما همیشه تو را دوست خواهیم داشت.»

1101