پاکدل: بازی ما و ماشین‌سازی فینال‌گونه بود/ سه امتیاز حیاتی گرفتیم

پاکدل: بازی ما و ماشین‌سازی فینال‌گونه بود/ سه امتیاز حیاتی گرفتیم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما و ماشین‌سازی در انتهای جدول بودیم و از این نظر بازی دو تیم فینال‌گونه‌ بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حامد پاکدل در مورد به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک توسط او در دیدار با ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: خوشحالم که اولین گل تاریخ لیگ برتر تیم آلومینیوم را به ثمر رساندم. همیشه وقتی اولین‌ها برای یک بازیکن اتفاق می‌افتد لذت‌بخش‌تر است. از این رو، این مسئله لذت شادی گل من را دو چندان کرد.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم سابق من است. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و بیشتر به خاطر شرایط تیم فعلی‌ام انگیزه گلزنی داشتم. فکر می‌کنم در هفته‌های اخیر نشان دادیم می‌توانیم تیم خوبی در لیگ برتر باشیم و استارتش را مقابل تیم ماشین‌سازی زدیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به صعود چند رتبه‌ای این تیم در جدول لیگ برتر با پیروزی مقابل ماشین‌سازی، تصریح کرد: تغییرات زیادی در تیم ما ایجاد شده است. از طرفی، اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم. طبیعی بود برای رسیدن به شرایط خوب نیاز به زمان داشته باشیم. رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و دیدید که بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم.

پاکدل ادامه داد: از نظر تاکتیکی و تکنیکی خوب بودیم و سه امتیاز حیاتی گرفتیم. یک محرک برای بهتر شدن نیاز داشتیم. هر دو تیم در انتهای جدول بودیم. از این نظر بازی فینال‌گونه‌ای بود. هر دو تیم برای این که به وضعیت خود سامان ببخشند به برد احتیاج داشتند. لطف خدا شامل حال ما شد و با وجود انگیزه‌هایی که داشتیم به امتیاز خوبی دست پیدا کردیم. انتظار می‌رود این شرایط را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازگشت برخی مصدومان و کرونایی‌های این تیم به ترکیب، تصریح کرد: شرایط تیم ما نسبت به حریف خیلی بهتر شده بود. خیلی از بازیکنانی که هر کدام به دلیلی از ترکیب دور بودند به ترکیب برگشتند و تیم ما نسبت به بازی‌های قبل انسجام بیشتری داشت و نفرات جدید اضافه شدند. از این رو، سیستم خوبی پیاده کردیم و همان چیزی شد که ما می‌خواستیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، خاطرنشان کرد: لغزندگی زمین مانع بازی ما نشد. بعد از برفی که بارید با همت مسئولان زمین مسابقه آماده شد ولی نمی‌توان گفت تاثیر نداشت. به هر حال فشار بیشتری در چنین زمین‌هایی روی بازیکنان است و با کمبود انرژی روبرو می‌شوند، ولی برخلاف تصورات بازی تاکتیکی و روی زمین بود. این بازی اولین بازی پرگل هفته‌های اخیر لیگ برتر بود.

6641