سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان: زمان مسابقات گزینشی المپیک مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان: زمان مسابقات گزینشی المپیک مشخص نیست

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: اردویی را از ۱۸ دی ماه برگزار می کنیم تا سطح آمادگی دعوت شدگان بررسی شود، اما تعداد اردوها بستگی به زمان مسابقات انتخابی المپیکی دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمدحسین ضیایی اظهار داشت: پیش تر قرار بود مسابقات اسفند ماه به میزبانی مالزی برگزار شود، از تغییر میزبان خبر ندارم اما می دانم مسابقات اسفند ماه برگزار نمی شود و هنوز  زمان جدید برگزاری مشخص نشده است.

 وی ادامه داد:  در اردویی که دی ماه برگزار می شود بین ۲۵ تا ۲۸ فوتبالیست ناشنوا حضور دارند و بر اساس بررسی سطح ـمادگی آنان برنامه‌های ما در خصوص تمرینات فنی و آمادگی جسمانی و بدنسازی تعریف می شود.

ضیایی گفت: خوشبختانه فدراسیون ناشنوایان امکانات خوبی در اختیار دارد و مسوولان فدراسیون و انجمن فوتبال ناشنوایان قول در اختیار قرار دادن همه امکانات  را به ما داده اند و من مطمئن هستم در خصوص امکانات برای آماده سازی کمبودی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در خصوص حریفان شناختی ندارم اما فوتبال ناشنوایان سابقه خوبی در آسیا و جهان دارد و البته بازیکنان دعوت شده به اردو از جمله علیرضا بسیج کاپیتان تیم به دلیل سابقه حضور در تیم و شرکت در میادین بین المللی، شناخت خوبی از حریفان دارد و قطعا تجربه وی و برخی دیگر از بازیکنان در این زمینه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 ضیایی گفت: فدراسیون ناشنوایان به تنهایی متولی بیش از ۱۳ رشته ورزشی فعال در کشور است و قطعا در تامین هزینه و امکانات برای این قشر با مشکلاتی مواجه است و برهمین اساس ما امیدواریم وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر توجه خاصی به ورزش این قشر از جامعه و ایجاد شور و نشاط به منظور ارتقا سطح زندگی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان گفت: ۱۸ دی ماه اردوی تیم به مدت یک هفته تشکیل می شود و پس از تعیین سطح فنی بازیکنان و مشخص شدن زمان مسابقات تعداد اردوها و زمان آن ها را اعلام خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم با بالاترین سطح آمادگی در مسابقات انتخابی شرکت کرده و سهمیه حضور در المپیک ناشنوایان در برزیل را کسب کند.‌

6641