مغانلو: امیدوارم نماینده خوبی از فوتبال ایران در اروپا باشم

مغانلو: امیدوارم نماینده خوبی از فوتبال ایران در اروپا باشم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم سانتاکلارا پرتغال گفت: مصدومیتم بهبود یافته و می‌توانم با صلاحدید کادر فنی به تیمم کمک کنم. امیدوارم نماینده خوبی از فوتبال ایران در اروپا باشم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که به عنوان دومین گلزن برتر لیگ بیستم انتخاب شد، امسال به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شد و به تیم سانتاکلارا پرتغال پیوست اما این بازیکن پس حضور در ۲ دیدار برای سانتاکلارا از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و به همین خاطر مجبور به انجام عمل جراحی شد.

با این حال این بازیکن در هفته‌های اخیر مراحل درمانی‌اش را پشت سر گذاشت.

مغانلو در مورد آخرین وضعیت بهبودی‌اش، شرایطش در تیم سانتاکلارا و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

چند هفته قبل دستت را جراحی کردی. الان شرایطت چطور است؟

طبق برنامه مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و از طرفی تمرینات بدنسازی را زیر نظر پزشک تیم انجام می‌دادم تا از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب نمانم. در حال حاضر چند روزی است که با تیم تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم.

از چه زمانی می‌توانی برای تیمت به میدان بروی؟

در حال حاضر شرایط خوبی دارم و همانطور که گفتم تمریناتم را با تیم آغاز کردم. از دیدار بعدی و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانم سانتاکلارا را همراهی کنم.

اوضاع تیمت چطور است؟

در حال حاضر در رده هفتم جدول هستیم اما اختلاف امتیازی تیم‌ها در بالای جدول نزدیک به هم است و امیدوارم که دوباره خیلی زود بتوانیم به بالای جدول بازگردیم.

فکر می‌کنی از چه زمانی در ترکیب اصلی سانتاکلارا به میدان بروی؟

این طبیعی بود بازیکنی که تازه به تیمی منتقل می‌شود چند هفته زمان لازم است تا با سایر نفرات هماهنگ شود اما هم کادر فنی و هم سایر بازیکنان رابطه خوبی با من دارند و خیلی در این مدت به من کمک کردند تا هر چه زودتر با سایر بازیکنان به هماهنگی برسم.   هر زمان کادر فنی صلاح بداند تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

قبول داری در ابتدای راهت در فوتبال اروپا بد شانس بودی؟

اسم این موضوع را بدشانسی نمی‌شود گذاشت. در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما کادر فنی و هم تیمی‌هایم در این مدت کنارم بودند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه راه بتوانم جبران کنم و با عملکرد خوبم در تیم جواب محبت آنها را بدهم.

فکر می‌کنی در فوتبال اروپا بتوانی موفق شوی؟

به طور حتم موفقیت یک شبه حاصل نمی‌شود. تمرینات را دنبال می‌کنم و تلاش می‌کنم به اهدافم در فوتبال اروپا برسم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.

6641