بشار رسن دغدغه کادرفنی پرسپولیس

بشار رسن دغدغه کادرفنی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مصدومیت هافبک عراقی قرمزها به یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی این تیم قبل از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس تنها مصدوم این تیم است که طی روزهای اخیر به صورت اختصاصی و زیر نظر پزشکان تیم تمرین می کند. 

بشار که دچار التهاب زانو شده فعلا آمادگی لازم برای شرکت در تمرینات گروهی را ندارد و همین موضوع به تنها نگرانی کادر فنی پرسپولیس برای بازی های پیش رو و به خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است.

هرچند کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرده بشار را به بازی احتمالی برابر ذوب آهن می رساند ولی این احتمال می رود با توجه به وضعیت هافبک عراقی قرمزها، یحیی گل محمدی به جهت نزدیک بودن فینال لیگ قهرمانان آسیا روی این بازیکن ارزشمند ریسک نکند و از ابتدا به بشار مقابل ذوب آهن بازی ندهد، با توجه به حضور شجاعی، مهدی خانی و عالیشاه پرسپولیسی ها مشکلی در این پست ندارند و کادرفنی می‌تواند با توجه به وضعیت بشار، بهترین تصمیم را بگیرد.

رسن تنها بازیکن از بین چهار ضلعی هجومی پرسپولیس است که می‌تواند در فینال آسیا به میدان برود و باید در غیاب آل کثیر، امیری و پهلوان، نقش خود را به عنوان مهره ای کارآمد ایفا کند.

7655