روزنه امید برای پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش/ آل کثیر به فینال می رسد؟

روزنه امید برای پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش/ آل کثیر به فینال می رسد؟

خبرگزاری فوتبالی- با پیگیری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درخواست این باشگاه برای پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه عالی ورزش اعلام وصول شد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه عیسی آل کثیر با رای کمیته انضباطی و همچنین تایید کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شش ماه از حضور در هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد مدیران باشگاه پرسپولیس از طریق بخش حقوقی و با لایحه ای که توسط امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی این باشگاه تنظیم کرده بود پرونده مهاجم قرمزها را به دادگاه عللی ورزش بردند تا بتوانند با گرفتن دستور موقت مجوز حضور این بازیکن در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه پرسپولیس برای فینال در کنار نبود وحید امیری و احسان پهلوان که به دلیل دریافت کارت قرمز از داور بازی مقابل النصر محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم است که نقش تاثیرگذاری در رسیدن شاگردان یحیی گل محمدی به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت. آل کثیر بعد از گلزنی به تیم پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر نحوه خاص شادی گلش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ ماه محروم شد.

پرسپولیس برای رفع محرومیت آل کثیر ابتدا به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت کرد که این شکایت رد شد.نیاز مبرم پرسپولیس به داشتن یک مهاجم مسئولان این باشگاه را مجاب کرد تا در فاصله زمانی کوتاه تا بازی فینال، به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند و خواستار رفع محرومیت موقت آل کثیر شوند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین وضعیت محرومیت آل کثیر گفته است: "شب گذشته در این ارتباط یک ایمیل برای ما ارسال شد. دادگاه عالی ورزش دیروز شکایت ما را اعلام وصول کرده و از AFC خواست است که تا روز ۲۴ آذرماه لایحه‌ای بدهد. درخواست ما این بود که محرومیت آل کثیر تعلیق شود و این بازیکن در فینال به میدان برود و بعد از آن هر حکمی بدهند می‌پذیریم."

باید منتظر ماند و دید که آیا دادگاه عالی ورزش درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان را می پذیرند یا با تایید حکم کمیته استیناف ای اف سی این مهاجم جنوبی باید تا فروردین 1400 از فعالیت های فوتبالی محروم باشد.

7655