23 آذر رونمایی از رقیب پرسپولیس در فینال آسیا

23 آذر رونمایی از رقیب پرسپولیس در فینال آسیا

خبرگزاری فوتبالی- با برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند تا برای رسیدن به نیمه نهایی و بازی مقابل پرسپولیس با هم به رقابت بپردازند.

به گزارش فوتبالی، طبق قرعه‌کشی به عمل آمده روز پنجشنبه تیم اولسان هیوندای کره جنوبی مقابل بیجینگ گوان چین قرار خواهد گرفت و سوون سامسونگ هم به مصاف ویسل کوبه ژاپن می‌رود. جالب اینکه دو تیم سوون سامسونگ کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن در مرحله گروهی کنار هم قرار داشتند. همان گروهی که به خاطر کناره‌گیری نماینده مالزی بازی‌هایش با سه تیم برگزار شد و تیم گوانگژو اورگرانده با کاناوارو در میان تعجب همگان از دور مسابقات کنار رفت. 

با این حساب این دو تیم به فاصله کمتر از یک هفته دوباره روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت تا یک پای نیمه نهایی را مشخص کنند. قرار است بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در منطقه شرق هم روز 23 آذرماه در قطر برگزار شود و حریف پرسپولیس در آن تاریخ مشخص خواهد شد.

 باید منتظر ماند و دید شاگردان یحیی گل محمدی بالاخره برابر کدامیک از تیم های آماده این روزهای شرق آسیا در بازی فینال صف آرایی خواهند کرد.

7655