پیام امباپه پس از توقف بازی با باشاکشهیر به دلیل نژادپرستی

پیام امباپه پس از توقف بازی با باشاکشهیر به دلیل نژادپرستی

خبرگزاری فوتبالی - کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، پس از نیمه کاره ماندن بازی این تیم برابر استانبول باشاکشهیر به دلیل توهین نژادپرستانه کمک داور چهارم به دستیار سرمربی تیم ترکیه‌ای، پیامی را در حمایت از او در صفحه توییترش منتشر کرد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار لیگ قهرمانان بین دو تیم در نیمه اول و پس از ترک زمین توسط بازیکنان در اعتراض به رفتار داور چهارم نیمه کاره ماند. این اتفاق پس از این رخ داد که وبو در فاصله یک ساعت مانده به پایان بازی کارت قرمز دریافت کرد و تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که او با عصبانیت از داور چهارم می‌پرسد که چرا از کلمه رومانیایی « نگرو » استفاده کرده که به معنای سیاه پوست است. امباپه نیز که در این بازی در میدان حضور داشت و جز افرادی بود که در اعتراض به این اتفاق زمین بازی را ترک کرد پس از بازی نیز حمایتش را از وبو در جریان اتفاقاتی که رخ داده نشان داد. او در صفحه توییترش نوشت: " نه به نژادپرستی. وبو ما در کنار تو هستیم! " 

گفته می‌شود امباپه یکی از اولین بازیکنان پی اس جی بود که نسبت به اتفاق رخ داده واکنش نشان داد و خیلی زود با عصبانیت نسبت به کلماتی که از سوی داور استفاده شده بود اعلام کرد که نمی‌توان با حضور او در کنار زمین به بازی ادامه داد. 

1811