ایموبیله: امیدوارم در قرعه‌کشی با لیورپول و بایرن مونیخ مواجه نشویم!

ایموبیله: امیدوارم در قرعه‌کشی با لیورپول و بایرن مونیخ مواجه نشویم!

خبرگزاری فوتبالی – چیرو ایموبیله بابت صعود لاتزیو به مرحله بعد خوشحال است و به کاری که انجام داده‌اند افتخار می‌کند اما امیدوار است در مرحله بعد با تیمی مانند بایرن مونیخ و لیورپول بازی نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، ایموبیله پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: به کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنیم. در انتهای بازی اندکی مورد آزار قرار گرفتیم اما برای حریف هم چنین مسئله‌ای وجود داشت. یک فرصت خوب برای گلزنی داشتم که در آن توپ قبل از شوتزنی از روی زمین بلند شد و باید در رابطه با آن با چمن زن صحبت کنم! اتحادمان را حفظ کردیم و کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم.

مهاجم موفق لاتزیو در ادامه افزود: ما در لیگ قهرمانان یک سورپرایز و شگفتی به شمار می‌رویم زیرا مدت‌ها بود که در این مسابقات حضور نداشتیم. شور و اشتیاق داشتیم و آن را از مربی‌مان گرفتیم. می‌دانیم که هواداران در خانه مانند ما آزار می‌دیدند و بابت کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنیم.

ایموبیله در پایان گفت: شب گذشته شب سختی بود زیرا حریف تیم مهمی بود. حالا باید در انتظار قرعه کشی باشیم و امید داشته باشیم که با تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و لیورپول بازی نکنیم. اشتیاق زیادی برای بازی داریم و از آن لذت می‌بریم. مسئله مهم این است که در این رقابت‌ها تجربه کسب کنیم.

1101